
Concurs
CONCURS OCUPARE POST ADMINISTRATOR FINANCIAR ȘI -CONTABIL ȘEF- 1 NORMĂ




ÎNGRIJITOR ȘI
ADMINISTRATOR PATRIMONIU
ANUNȚ CONCURS
Școala Gimnazială Nr.
1 Tg.Ocna , cu sediul in loc Tg.Ocna, str. N. Arbănaș, nr.4-6,jud. Bacău,
organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante în conf.
Cu H.G nr. 1336/ 28.10.2022 și respectarea prevederilor OUG 34/2023, după cum
urmează:
1. DENUMIREA POSTULUI : Ingrijitor II G, normă întreagă, la Grădinița cu
Program Prelungit,, Piticot", structură a Școlii Gimnaziale Nr.1 Tg.Ocna;
NR. POSTURI: două (2)posturi vacante cu normă întreagă
NIVELUL POSTULUI: funcții de execuție
STRUCTURA: Gradinita cu Program Prelungit,, Piticot"
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore /zi; 40 ore/săptămână
PERIOADA: nedeterminată;
2. DENUMIREA POSTULUI : Administrator patrimoniu debutant S, 0,5 normă, la
Școala Gimnazială Nr.1 Tg.Ocna;
NR. POSTURI: 1 post vacant cu 0,5 normă
NIVELUL POSTULUI: funcții de execuție
COMPRTIMENT: Școala Gimnazială Nr.1 Tg.Ocna;
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore /zi; 20 ore/săptămână
PERIOADA: nedeterminată;
Organizarea şi desfăşurarea concursului se face conform H.G nr. 1336/
28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea și
dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din
fonduri publice și art. 30 din Legea 53/2003 – Codul muncii, cu modificările și
completările ulterioare, OUG 80/2022
I. Condiţii generale de ocupare a postului
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene,
a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau
cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris,citit și vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 —
Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează,
atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de
unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, după caz, alte condiții specifice
potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra
securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de
corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției,
infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post
incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu
excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea
dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a
desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau
față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei
funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.
118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care
au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra
minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea
și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările
ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
II. Condiţii specifice pentru ocuparea postului de Ingrijitor II G
• nivelul
studiilor: minim studii generale/sc. profesionala
• abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare;
• capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor
III. Condiţii specifice pentru ocuparea postului de Administrator debutant S, 0,5 normă, pe perioadă nedeterminată:
• nivelul
studiilor: studii superioare
• vechime în specialitate –
• competențe IT, operare PC (Office, Word, Excel, operare baze de date,
navigare internet), cunoștințe în programul SEAP;
• abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare;
• capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor
IV. Actele necesare pentru înscrierea la concurs
1. Formular
de înscriere la concurs conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din
HG.1336/2022;
2. Copie act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea,
potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a
realizat schimbarea de nume, după caz;
4. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care
atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă
îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
5. Copia carnetului de muncă/raport salariat REVISAL sau, după caz, o
adeverinţă în original care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea
studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. Certificat de Cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul
judiciar;
7. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare
eliberată cu cel mult 6 luni, anterior derulării concursului – Adeverința
medicală care atestă starea de sănătate trebuie să conțină în clar, numărul,
data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit
de Ministerul Sănătății ( Medicina muncii ).
8. Curriculum vitae, model comun european.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propria răspundere că nu are
antecedente penale, dacă este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are
obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,
cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Notă: Opisul dosarului în 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu număr de înregistrare. Actele prevăzute la punctele 2, 3 și 4 vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Dosarul complet se depune la secretariatul Şcolii Gimnaziale Nr.1 Tg.Ocna, str. N.Arbănaş, nr.4-6, loc. Tg.Ocna, jud. Bacău.
IV. ETAPELE DE CONCURS:
Nr.crt.
Etapa de concurs Data desfășurării
1. Depunerea dosarelor de înscriere 26.07.2024 ora 9,00 – 09.08.2024 ora 15,00
2. Verificarea, validarea şi afişarea
rezultatelor în urma selcţiei dosarelor
Afişarea rezultatelor în urma selcţiei dosarelor
12.08.2024 ora
13
3. Depunerea contestaţiilor la rezultatele selecţiei dosarelor
Afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor 12.08.2024 ora 13,00-15,00
12.08.2024 ora 16,00
4. Proba scrisă 13.08.2024 ora 9,00
5. Afişare rezultate la proba scrisă 13.08.2024 ora 13,00
6.
Depunerea contestaţiilor la proba scrisă
Soluţionarea şi afişarea contestaţiilor la proba scrisă 13.08.2024 ora 13-15,00
13.08.2024 ora 16,00
7. Proba practică 14.08.2024 ora 9,00
8. Afişare rezultate la proba practică 14.08.2024 ora 13,00
09. Interviu 14.08.2024 ora 14,00
10. Afişare rezultate finale concurs 14.08.2024 ora 17,00
BIBLIOGRAFIE
Bibliografie pentru concursul de ocupare a postului de îngrijitor:
1. Ordin nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unităţile
pentru ocrotirea, educarea şi instruirea copiilor şi tinerilor;
2. Legea nr. 477 din 2004 privind codul de conduită a personalului contractual
din autorităţile şi instituţiile publice – Cap.II – Norme generale de conduită
profesională a personalului contractual, art.7;
3. Legea nr. 307 din 2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu
modificările şi completările ulterioare;
4. Legea nr. 319 din 2006 a privind sănătatea şi securitatea muncii cu
modificările şi completările ulterioare – Cap.IV – Obligaţiile lucrătorilor;
5. H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 cu
modificările şi completările ulterioare;
6. Ordin 119/04.02.2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi sănătate publică
privind mediul de viaţă al populaţiei cu modificările şi completările
ulterioare;
7. Legea nr. 53 din 2003 – Codul Muncii, republicată – Titlul XI, Cap.II –
Răspunderea disciplinară art.263-268, cu modificările şi completările
ulterioare.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ DE CONCURS pentru ocuparea postului vacant de
administrator de patrimoniu
• Legea Educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările
ulterioare;
• Legea inv. preuniversitar 198/2023;
• OME 4183/2022 – Regulament-cadru de organizare și funcționare a unităților de
învățământ preuniversitar, cu modificările și completările ulterioare.
• Legea 53/2003 (r1) – Codul muncii republicată, cu modificările și
completările ulterioare;
• Ordinul M.F. nr. 2861 din 9 octombrie 2009 – pentru aprobarea Normelor
privind organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura
activelor, datoriilor și capitalurilor proprii;
• Legea nr. 82/1991 (r4) a contabilității, republicată, cu modificările și
completările ulterioare;
• Lege nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanții și
răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor;
• Hotărârea nr. 2230/1696 privind gestionarea bunurilor materiale;
• Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și
completările ulterioare;
• Hotărârea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a
prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie
publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
• Legea 500/2002 – privind Finanțele publice;
• Hotărârea de Guvern nr. 841/1995 – privind Procedurile de transmitere fără
plată și de valorificare a bunurilor aparținând instituțiilor publice;
• Legea 307/2006 (r1) – privind Apărarea împotriva incendiilor;
• Legea 319/2006 – a Securității și sănătății în muncă.







Concurs secretar școală






ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 1 TG.OCNA
Telefon:0234344134,Fax:0234344134
E-mail: scoalanr1tgocna@yahoo.com
Nr. 2384/19.09.2023
ANUNȚ
Școala Gimnazială Nr. 1 Tg.Ocna , organizează concurs pentru :
– ocuparea unui post contractual vacant de Secretar debutant S, 0,5 normă, pe perioadă nedeterminată,
Organizarea şi desfăşurarea concursului se face conform H.G nr. 1336/
28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului – cadru privind organizarea
și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar
plătit din fonduri publice și art. 30 din Legea 53/2003 – Codul muncii,
cu modificările și completările ulterioare, OUG 80/2022
I. Condiţii generale de ocupare a postului
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii
Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European
(SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris,citit și vorbit;
c)are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.
53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările
ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care
candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul
de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat(ă) definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni
contra securității naționale, contra autorității, contra umanității,
infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra
înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o
persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției
contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a
intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă
exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau
meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru
săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de
siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei
profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr.
118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele
care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau
asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind
organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice
Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la
art. 35 alin. (1) lit. h).
II. CONDIŢII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE SECRETAR debutant S, 0,5 normă, pe perioadă nedeterminată:
• nivelul studiilor: absolvirea unei instituţii de învăţământ superior,
• vechime în specialitate –
• competențe IT, operare PC (Office, Word, Excel, operare baze de date, navigare internet);
• abilităţi de comunicare, relaţionare şi învăţare;
• capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor.
• disponibilitate la program flexibil de lucru
În temeiul Art. 35 — (1) al H.G nr. 1.336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
III. Actele necesare pentru înscrierea la concurs
1. Formular de înscriere la concurs conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG.1336/2022;
2. Copie act de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
3. Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
4. Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte
care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor
care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
5. Copia carnetului de muncă/raport salariat REVISAL sau, după caz, o
adeverinţă în original care să ateste vechimea în muncă şi în
specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. Certificat de Cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare
eliberată cu cel mult 6 luni, anterior derulării concursului –
Adeverința medicală care atestă starea de sănătate trebuie să conțină în
clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în
formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății ( Medicina muncii ).
8. Curriculum vitae, model comun european.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propria răspundere că
nu are antecedente penale, dacă este declarat admis la selecţia
dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu
originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării
primei probe a concursului.
Notă: Opisul dosarului în 2 exemplare, un exemplar se restituie candidatului cu număr de înregistrare. Actele prevăzute la punctele 2, 3 și 4 vor fi prezentate și în original, în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Dosarul complet se depune la secretariatul Şcolii Gimnaziale Nr.1 Tg.Ocna, str. N.Arbănaş, nr.4-6, loc. Tg.Ocna, jud. Bacău.
ETAPELE DE CONCURS:
Nr.crt. Etapa de concurs Data desfășurării
1. Depunerea dosarelor de înscriere 20.09.2023 ora 9,00 – 04.10.2023 ora 15,00
2. Verificarea, validarea şi afişarea
rezultatelor în urma selcţiei dosarelor
Afişarea rezultatelor în urma selcţiei dosarelor
05.10.2023
05.10.02023 ora 13
3. Depunerea contestaţiilor la rezultatele selecţiei dosarelor
Afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor 06.10.2023 ora 9-11,00
06.10.2023 ora 14,00
4. Proba scrisă 09.10.2023 ora 9,00
5. Afişare rezultate la proba scrisă 09.10.2023 ora 13,00
6. Depunerea contestaţiilor la proba scrisă
Soluţionarea şi afişarea contestaţiilor la proba scrisă 10.10.2023 ora 9-11,00
10.10.2023 ora 14,00
7. Proba practică 11.10.2023 ora 9,00
8. Afişare rezultate la proba practică 11.10.2023 ora 13,00
9. Depunerea contestaţiilor la proba practică
Soluţionarea şi afişarea contestaţiilor la proba practică 12.10.2023 ora 10-12
12.10.2023 ora 16
10. Interviu 13.10.2023 ora 12,00
11. Afişare rezultate finale concurs 13.10.2023 ora 15,00
Bibliografia pentru postul de SECRETAR debutant S, 0,5 normă, perioada nedeterminată;
• Legea 198/2023- Legea Educaţiei Naţionale cu modificările și completările ulterioare;
• OME 6223/2023 – Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
• Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice
• HG 1294/2004 – acordarea ajutorului financiar "Euro 200"
• Ordin 6238/2023 privind criteriile generale de acordare a burselor
elevilor în învăţământul preuniversitar de stat, cu modificările și
completările ulterioare
• Ordin 3844/2016 – Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al
documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ
preuniversitar;
• Regulament privind regimul ştampilelor şi sigiilor;
• Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea 16/996 Legea Arhivelor Naţionale;
Tipul probelor de concurs:
Probă scrisă ( 2 ore-punctajul minim este 50 de puncte)
Probă practică( 1 ora- punctajul minim este 50 de puncte)
Interviu( 30 minute- punctajul minim este 50 de puncte )
CONTESTAŢIILE SE POT DEPUNE LA PROBA SCRISĂ SI LA PROBA PRACTICĂ!
Informaţii suplimentare se pot obţine pe adresa de mail : scoalanr1tgocna@yahoo.com sau la numărul de telefon: 0234344134.